strefakursów / eduweb wspólna rzutka na kursy

Masz jakiś problem lub pytanie? Pisz! Spróbujemy pomóc
gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

strefakursów / eduweb wspólna rzutka na kursy

Post #1 Wysłany: 02 kwie 2019 11:04

Ostatnio przyszła mi myśl by stworzyć zamkniętą grupę tu na forum , stronę(zagraniczny darmowy hosting) składającą się z conajmniej 20 osób, które chciały by się składać na kursy płatność najlepiej bitcoin jest bitpay łatwo tam kasę wpłacić wpln zamienić na krypto choć szczerze to inną niż bitcoin bo ten ma już spore prowizje/ paypal po uzbieraniu sumy każdy na e-mail dostawałby linki z kursem drive google mega.nz
Ktoś po sciagnieciu udostępni innym za darmo.. trudno ale ma się kursy w cenie 5 złotych a tam samemu trzeba wydać 50-100.
Z czasem ukażą się wszystkie stare kursy ze strefy i edu te co były na DW Rime253 czasem lukasz coś wrzuca viedopointy
Zrobić stronkę na zaproszenie zamnknietą rejestracją i po uzbieraniu calej sumy na kurs po pobraniu i przerzuceniu na e-mail linki by byly wysylane. Chętnie jakby się ktoś tego zaufany podjął? Programista, Rime253, lukasz1992?
Ktoś zainteresowany? Jakieś sugestie?
Post powstał by zobaczyć czy jest zapotrzebowanie. Ja bym chętnie wydal 100 zeta rocznie by mieć nowości do 20 kursów z wyżej wymienionych platform edukacyjnych. Niż tylko w prośbach czytać czy ktoś ma za frajer, jakby się więcej uzbierało osób niż 20 np 30 to za kurs by wychodziło 3 zeta 40 osób 2,5 złotego :) przy zalozeniu ze kurs kosztuje 100 złotych a sa zazwyczaj taniej
Lista zainteresowanych wstępnie:
1. gingerowy

Pani Reklama
Reklama
Awatar użytkownika
Dołączył: 14 wrze 2018
Diamenty: 802
Poziom: 30

Reklama
arti763
User
Dołączył: 17 mar 2019
Pochwały: 21
Diamenty: 57
Posty: 138

Post #2 Wysłany: 02 kwie 2019 17:10

Chetnie, kwestia jeszcze tego co to byly by za kursy. Ale za takie pieniadze, mysle , ze warto

gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

Post #3 Wysłany: 02 kwie 2019 19:08

mysle by nie wybrzydzac co to za kursy, co najmniej polowa ich dorobku a sadze ze 70% strefy i edu byla na dw, strefa jest odtwarzana przez rime253 pewnie z czasem wrzuci sie od edu Trzeba by zrobic strone na wzór sklepu np kurs programowania gier sfwml 119 cos jakis nowy z jave z min wplata 5 jak wiecej osob 3 złote i po dokonaniu platnosci wyświetlało by ile jeszcze brakuje, po zebraniu kwoty, zakup kursu i rozeslanie do tych co zakupili na -emaile (w nim link mega.nz drive)osob ktore sie zarejestrowały. Tych kursów nie ma wcale tak dużo . Nie bylo by problemu a paypalem bo dalo by sie to pieknie zautomatyzowac maja api ze jak wplywa kasa to wysyla na serwer ze wplynelo i trzeba z 119 odjac 5 i zostalo 114, ale to paypal firma zgloszenie blokada konta itp wiec tylko krypto raz anonimowosc, 2 nie da sie zablokowac. Patrzylem nowosci sa jednak drogie a te kursy po 70-100 sa starsze ale dobra wiadomosc zostana odtworzone.
strefakursow.pl/jezyki_programowania.html ja zadnego nie mam uu tu jest z 20 kursów he he tak min 20 osob by sie musialo zebrac by nabywac kursy w cenie 5 zlotych .

1.gingerowy
2.arti763

Rime253
User
Dołączył: 22 mar 2019
Posty: 395

Post #4 Wysłany: 02 kwie 2019 20:19

Dobry pomysł jest utworzenie strony tak jak było to w ebookgigs i ebook4all. Tam były składki. Duża ilość ludzi zbierali się na kursy. Strony stały się popularne i zostały zamknięte. W clearnecie stronę mogą szybko zamknąć. Lepszy sposób jest utworzenie strony w domenach w onion wtedy nie będzie możliwe ustalenie ip serwera.
Jak nie zaczniemy działać to nowości z eduweb strefakursów nie będą.

gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

Post #5 Wysłany: 02 kwie 2019 21:13

strona na darmowej domenie i darmowym hostingu, albo za darmo jakies poszukam tylko nie z home.pl i za cloudflatre sie schowa, wystarczy skrypt z platnoscia np opencart i wtyczka do bitcoina ale najlepiej a to trzeba byc ogarnietym wygenerowany numer bitcoin i samemu obslugiwac zapytania na tym hostingu ja do tego juz wiedzy nie mam ale sa opisane www dla ogarnietego programisty, bo wiekszosc wtyczek pluginow jest robiona przez firmy zewnetrzne coinbase pewnie i bitpay tez ma w sumie jest tego cala masa chyba ze w pluginie jak uzytkownik dokonuje platnosci nie ma info o posredniku to spoko wtedy tj proste jak wgranie do wordpressa skorki. Cel by to mialo rece i nogi min 20 osob max to 100 . Piszesz sie zatem do listy Rime253 napisalem wiadomosc tez do lukasza napiscie do innych ktorzy by tym byli potecialnie zainteresowani. Na razie bylo by nas 3 brakuje 17 osob by to ruszylo.
w sumie jakbys sie tego podjal rime to moze byc w onion w koncu zainstalowanie browser tor to nic skomplikowanego, opencart wgrac i plugin... tam sa jakies darmowe hostingi? mysle ze ten onion to nie jest wielkie utrudnienie by wgrac
Musisz się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć zakodowaną treść
zwykly firefox z mozliwoscia sieci tor dziala normalny internet z tym ze wolniej bo to taki potrojny vpn
Ostatnio zmieniony 13 cze 2019 0:51 przez neofish666, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: dodane CODE

lukasz92r
Super VIP
Dołączył: 13 wrz 2018
Diamenty: 12
Poziom: 3
Posty: 196

Post #6 Wysłany: 02 kwie 2019 21:22

Witam was, ja bym z chęcią kupował wam te kursy jak będzie jakaś promocja i bym spróbował zrobić stronę z tymi kursami z ograniczonym dostępem tak jak blokada na wszystkie adres ip oprócz dodanych do białej listy, albo inne sposoby na blokowanie, bo ja posiadam wykupiony serwer VPS i klika domen oraz klika skończonych projektów. Za serwer VPS rocznie płace 600 zł, a za domeny rożne są ceny. Planuje zrobić też własny sklep internetowy z nowymi grami steam po obniżonej 2 lub 3 razy taniej jak będzie w promocji np. zamiast bez promocji kupić całą serię grę pt. "Euro Truck Simulator 2" za ponad 700 zł to można by kupić za 130 zł jak będzie w promocji.
Każda gra jest testowana na Systemie Windows 10 Pro.

Rime253
User
Dołączył: 22 mar 2019
Posty: 395

Post #7 Wysłany: 02 kwie 2019 21:52

Tam nie trzeba wykupywać hostingi. To jest darmowe. Wystarczy tylko sam laptop który będzie działał jako serwer. Mogę założyć stronę w onion jutro lub w pojutrze.
Z chcecią bym się dołożył 5zł do kursów. Tylko muszę uważać przy płatnościach bo przez błędy policja wyłapuje administratorów strony. Strona nie będzie wymagała javasript do działania. Zapewni to większe bezpieczeństwo. będzie też dostępna dla wszystkich.
Zainstalowanie tor browser jest bardzo łatwe. instaluje się tak samo jak inne przeglądarki.

gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

Post #8 Wysłany: 02 kwie 2019 22:00

stronę moge zrobić za darmo tzn skrypt wordpress inny open cart i plugin. bitcoina mozna nabyc za pomoca karty kredytowej, bitbay znanej polskiej gieldzie bez zadnych kosztow problem tylko z obsluga bo pluginy sa firm zewnetrznych ale to potestuje
wystarczy darmowy skrypt sklepu, darmowy hosting,
mam skrypt nulled do tego
Musisz się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć zakodowaną treść
jakbys chcial przyjmowac pieniadze lukasz92r? czy paypalem
strona z przekieronkowaniem tzn wchodzisz na strone i prosi o login i haslo , tutaj je mozna na forum wygenerowac

lista
1 gingerowy
2arti763
3rime253
4lukasz92r
Ostatnio zmieniony 13 cze 2019 0:52 przez neofish666, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: dodane CODE

Czukcza
Super VIP
Dołączył: 17 paź 2018
Pochwały: 4
Diamenty: 37
Poziom: 10
Posty: 23

Post #9 Wysłany: 02 kwie 2019 23:56

A zamiast paypal może yetipay? Co o tym sądzicie?

gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

Post #10 Wysłany: 03 kwie 2019 9:46

@Czukcza dopisac Cie do listy...? videopoint.pl kursy bestsellery chodza po 36,99
Musisz się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć zakodowaną treść
mysle ze lukasz zalozy tam konto na darowizny jak zbierze sie grupa 10 osob to wyslemy 4 zeta i nabedzie dla nas kurs i tak co tydzien... grupa docelowo by mogla liczyc 100 osob to zlotowka na kursy ze strefy lub edu co tydzien...
yeti jest wygodne wystarczy sie zarajestrowac i przelac tam kase
"Skorzystaj z usług serwisu PayU lub Przelewy 24 - wykonaj szybki e-przelew lub doładowanie kartą płatniczą. Pieniądze natychmiast trafią na Twoje konto YetiPay. Minimalna kwota błyskawicznego doładowania to 10 zł. Minimalna kwota zasilenia kartą płatniczą to 20 zł."


50-100 osob to duza liczba i raczej az tyle chetnych nie znajdziemy na samym darkw, wiec jak jestescie zarejestrowani na innych forach dajcie znac bysmy zebrali sie do kupy:) jak grupa by liczyla 50 osob-100 deklarujacych ze co tydzien zlotowka , 5 miesiecznie to sie zamykamy na innych:) w miare bezpiecznie i mniejsze ryzyko kreta a ten watek zostanie usuniety i tylko w zamknietym forum bedziemy dyskutowac
Ostatnio zmieniony 13 cze 2019 0:53 przez neofish666, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: dodane CODE

bombakap
User
Awatar użytkownika
Dołączył: 29 paź 2018
Pochwały: 18
Posty: 131
Skąd: z internetów

Post #11 Wysłany: 03 kwie 2019 11:15

@gingerowy Wstępnie możesz mnie dopisać. :)

gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

Post #12 Wysłany: 03 kwie 2019 13:03

1gingerowy
2arti763
3rime253
4lukasz92r
5Czukcza
6bombakap
jeszcze 4 osoby i skladka 4 zeta na kurs z videopoint.pl/kategorie/bestsellery bo sa tanie
niebawem lukasz92 mysle ze cos sensownego zaproponuje w zasadzie to juz jest rozwiazanie , ale nie uprzedzam calkiem mozliwe ze yeti..moj pomysl zeby nam wyslal login i haslo by sie dostac na strone tam dokonujemy darowizny za pomoca yeti
wybor kursu jak sie zbierzemy w 10 to robimy ankiete .. zatem przejrzyjcie videokursy i wyslijcie mi na pw 1 swoja propozycje
jak bedzie 10 osob to startujemy:) i sie powtorze jak bedzie nas wiecej to kursy beda tansze i od 20 osob mozna by myslec od edu lub strefy bo nowosci jednak maja w cenach 89-120 . Stworzymy club cos na wzor fight club- dark crowdfunding buy :D

lukasz92r
Super VIP
Dołączył: 13 wrz 2018
Diamenty: 12
Poziom: 3
Posty: 196

Post #13 Wysłany: 03 kwie 2019 21:23

Mogę kupić kilka kursów z serii Python i drugą część pt. "Java na serwerze - kurs przetrwania. Obóz drugi..."
Każda gra jest testowana na Systemie Windows 10 Pro.

gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

Post #14 Wysłany: 04 kwie 2019 9:44

Aktualnie jest nas 6, jest forum zamknięte gdzie można dyskutować głosować. Lukasz czeka na werfikacje na yeti jak ją przejdzie będzie to nasz system płatności na który będziemy mu kasę wysyłać. Są jeszcze jakieś osoby chętne do nabywania kursów wspólnie?

mateusz1803
User
Dołączył: 27 wrz 2018
Pochwały: 4
Diamenty: 178
Posty: 157

Post #15 Wysłany: 04 kwie 2019 10:45

Ciekawa inicjatywa
Możesz nie wpisać wstępnie :)

gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

Post #16 Wysłany: 04 kwie 2019 12:32

mateusz1803 jesteś dopisany ;) 7 osób
Ciekawa, bedzie dostep do kursow zgromadzonych z edu/strefy na starym DW. Docelowo liczba grupy to max 50 osób.
Pewnie niebawem ruszymy jak te 10 osob sie uzbiera
Jesli ktoś bedzie chcial wstapic za 3 miesiace , to wiadome ze nie bedziemy kupować starych kursow , taka osoba bedzie musiala sie rzucac przez jakis czas na nowe kursy by moc uzyskac te stare a w nagrode otrzyma te nowe nabywane.
Niebawem dobijemy do 10 osob, jak 50 osob to kurs taki z edu te drogie sa po 120/50 = 2,4 ale sa tez po 90 a videopoint po 60 nowosci to juz zlotoweczka i tyle by wynosila rzutka po dluzszym okresie osoba nowa nabywa prawo do wczesniej zakupionych kursow i mysle ze bardzo warto:)
To jeszcze nie wiążąca koncepcja--->uwagi mile widziane


Zalapanie sie do naszej grupy i systematyczne rzucanie wszystkim bedzie się oplacac.

darreekk
User
Dołączył: 04 kwie 2019
Posty: 2

Post #17 Wysłany: 04 kwie 2019 23:34

Witam. jak rodzaj kursów beda preferowane? Tez sie wpisuje. Jak to zrobić?

gingerowy
User
Dołączył: 03 lut 2019
Pochwały: 3
Diamenty: 66
Posty: 85

Post #18 Wysłany: 05 kwie 2019 3:42

Na zamkniętym forum będzie temat z propozycjami np na kwiecień każdy z grupy zgłosi swoja propozycje, te propozycje pójdą do ankiety i każdy będzie miał 2 glosy w glosowaniu i ten kurs będzie zakupiony, który zbierze najwięcej głosów. Aktualnie będą to kursy z platformy videopoint zapewnie kursy związane z programowaniem będą w pierwszej kolejności cieszyć się zainteresowaniem , przed grafiką, ale są różne trendy jak teraz unity, i mobilka.
Ogólnie grupa dla tych co regularnie chcą nabywać kursy bez względu na tematykę w niższej cenie . Efekt dźwigni będzie nas 10 to kursy będą 10 razy tańsze niż by sama je jedna osoba miała zakupić .
@darreekk z Tobą jest zatem 8 osób od 10 osób ruszamy.

syis
User
Dołączył: 17 wrz 2018
Posty: 3

Post #19 Wysłany: 05 kwie 2019 8:50

jesli beda tam kursy z javy i androida to wchodze w to :like:

macstyle
User
Dołączył: 04 paź 2018
Pochwały: 1
Diamenty: 136
Posty: 306

Post #20 Wysłany: 05 kwie 2019 10:05

Ja również jak dostanę Jave to wchodzę :)

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat